Tekkit vagy FTB?

 2013.02.03. 19:37

Hogy mi is az az FTB és a Tekkit? Én most csak a tekkit videóját tettem be, mivel az FTB Trailere nem mond sokat a számotokra, de rá lehet keresni sok sorozatra. :)

Én személy szerint kedvelem a modokat és a modpackeket, megvan a maguk varázsa.Van aki velem együtt érez, és van aki zavarónak ,neadjisten koppintásnak tartja őket. Pedig egy jó mod vagy egy nagyszerű modpack a veterán minecraftosoknak nagyon sok örömet, és szórakozást nyújt. Emlékszem még a nagy "Tekkit lázra", amikor mindenki Tekkitezni akart. Sorra alakultak meg a tekkit szerverek..

De beszéljünk inkább az FTB és a Tekkit versengéséről, a két meghatározó modpack harcáról. Mint tudjuk, a Tekkit korábban jött létre, az FTB viszont elvitte a pálmát a Tekkit orra elől. Ezzel kapcsolatban írok le egy beszélgetést ami szerkesztőtársam, kingpeti és köztem zajlott le. (kommentben várom a ti véleményeteket is, és tudni kell még azt, hogy én Tekkit-párti ő pedig FTB-párti!)

-King miért nem indítunk egy Tekkit szervert? -kérdeztem én ártatlanul, mivel én nagyon bírtam a tekkitet.

-Mert már lejárt - mondta ő nagy melgelpődésemre - az ftb jobb - fűzte még hozzá.

-Az FTB nem jó, a Tekkit volt először, nekem akkor is a Tekkit jön be jobban.

-Mi fogott annyira meg benne? - kérdezte meglepődve - hiszen az FTB-ben sokkal jobb modok vannak.

-Nem tudom - tértem ki a válasz elől - szerintem megvan a maga feelingje, kijött már az 1.4.6-os verzió is a Tekkit Lite, kipróbáltam ,nekem tetszett.

-Áhh - legyintett - az egy koppintás, az FTB-ből csórtak pár modot.

-De akkor is sokkal jobban van összerakva - állítottam én makacsul - Akkor most te mondd el, mi olyan jó az FTB-ben?

-Benne van a forestry mod, amivel automatizált farmokat építhetünk, legális, és fejlődőképes, nem egy verzió lesz fél éven át, friss, és ropogós (1.4.7-es verzió). 

-Ez nem elég, nem vagy elég meggyőző - nevettem, és már-már elbíztam magam, de ő nem adta fel...

-Ne félj, haver van még egy csomó előny az FTB-ben, ezek még csak az apróságok voltak - mosolygott sejtelmesen.

-Na például?- vontam fel a szemölödököm meglepődve.

-Ha már modokról van szó, jobban van összerakva mint a Tekkit. Élvezhetőbb, és kalandosabb, Twilight Forest modot is tartalmaz amiben van 3 új boss és egy teljesen új world, ChargePad mod is van benne.

-De... nincs bukkit támogatás - mondtam diadalittasan, és azt hittem hogy bevittem a telitalálatot.

-Na ne etess... a Tekkit Lite-nak bukkit támogatása? - gratulálok a tájékozottságodhoz - és jól kiröhögött.

-Na jó elég volt... feladom - mondtam - nem ismerem be, hogy az FTB jobb ,de azt igen ,hogy egyenrangúak, és az idő majd eldönti melyik lesz a jobb.

Ebben ő is egyetértett velem, és abbahagytuk gyorsan a vitázást, mert érteleme nincs egyenlőre erről eszmecserét folytatni!

Várjuk a folytatást Tekkit és FTB Team.

by. kingbmine

 

Címkék: vita minecraft tekkit ftb

A bejegyzés trackback címe:

https://hunminecrafters.blog.hu/api/trackback/id/tr435060475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Badamka 2013.08.16. 22:18:52

Sziasztok,találtam egy nagyon jó kis szervert!Nemrég nyilt kedves Tulajok,Adminok.Gőzerővel épitik a sok eventet,van sok warp,egyáltalán nincs lagg!A szerver Non-Stop mindig fut!Jó kis pluginok,épitmények vannak!Hidd el megéri felnézni!Ip:62.165.219.18

Badamka 2013.08.16. 22:19:31

@Badamka: Ip:62.165.219.18
Ip:62.165.219.18

ádám0223 2013.12.14. 22:53:50

sziasztok nyílt egy ujj szerverem admin és moderátor TGF ON mod survival minden megvan ami kell. 178.248.200.34:25586

NiteForce 2014.03.09. 12:27:25

FTB Szerver 1.6.4
-Tört
-Egyszerű csatlakozás
-Nincs whitelist
-Szép szabad világ, twilightforest, fellegvár
-Pénz szerzés:követ,homokot,földet stb.. eladod a boltban
-Boltban megtalálhatóak a népszerű masinák
-Skin, köpenyfeltöltés, ugyan az mint a sima szerveren.
-Telekrendszer

Játékhoz töltsd le a klienst itt:[url=http://talicraft.szervere.eu/TaliCraft.exe]KATTINTS[/url]
Weboldal [url=http://talicraft.szervere.eu]KATTINTS[/url]

Fecó Bihari 2014.10.30. 21:16:00

Sziasztok!
Szeretnék hirdetni egy készülőben lévő Tekkit Classic szervert!
First Tekkit névre hallgatna.
És igazából segítőket szeretnék toborozni, önzetlen és becsületes embereket keresek, akik szeretnek és tudnak építeni és rendelkeznek mikrofonnal/és használhatják is/.
Nem kortól függ hanem tudástól a válogatóra való jelentkezés.
Skype címem: bihari.feco
e-mail címem: biharifeco18@gmail.com
Várom a jelentkezőket!
Ez nem egy "kamu" szerver és nem csak 2 hetesre készül ;)

darkes 2015.12.29. 22:22:06

Helló.
Tudnál ad egy ip címet is?:)
Előre is kösz.

zoltana 2017.12.15. 18:43:28

Üdvözlök mindenkit!

Keresek hozzáértő, értelmes embereket, akik nem félnek belemenni egyedi minecraft szerverkészítésbe.
Elsősorban olyanokat keresek, akik minél több posztra alkalmasnak érzik magukat, és persze idejük is engedi abban, hogy
segítsenek a terveimben. Az alábbi munkákra keresnék személyeket: Építész, Játékmechanika tervező és kivitelező, Történet/Lore író, plugin programozó.
-Az építés munka elsősorban arról szól, hogy minél szebb, és jobb minőségben az építésterv alapján tudjon épületeket, helyszíneket elkészíteni.
-A Játékmechanika tervező, kivitelezőnek a legnehezebb munkája van, akinek elsősorban a szerver fő építőelemeit tervezi, és csinálja meg játékon belül.
Gondolok arra hogy van egy RPG szerver, ahol a Mobokat/NPC-ket tervezi meg és rakja le őket a mapon, vagy itemeket gyárt le bizonyos szabályokon belül.
-Történet/Lore író munkára az jelentkezzen, aki elsősorban alkalmasnak találja magát történet írásra, bizonyos npc-k leírásainak elkészítésére. És persze
helyesen tud írni :)
-Plugin programozó az a személy aki tud minecrafthoz pluginokat írni Java nyelven.

Ha elolvastad a fentieket és érdekelne valamelyik részlet, akkor az vegyen fel a facebookon, vagy skypon(elérhetőség: adamome1).

További részleteket privátban beszéljük meg.
süti beállítások módosítása